2024 0121 Glam Affair@KUSTOM9

Mea

--- [Glam Affair]@KUSTOM9

[Glam Affair] Mea [Lelutka EvoX] Velour Porcelain

... showing on LeLUTKA / HEAD / lel EvoX BRIANNON

--- Blueberry

Blueberry - Piper Set - Fall Pack


--- Avatar

Stealthic - Sheer (KUSTOM9)

[Glam Affair] Mea [Lelutka EvoX] Porcelain A (KUSTOM9)

[Glam Affair] Mea - Eyes Makeup 4

[Glam Affair] Mea - Blush 2 50%

[Glam Affair] Alternative Lips - Porcelain

LeLUTKA / HEAD / lel EvoX BRIANNON

AG. Rhapsody Eyes - BoM - 02 - A

eBODY REBORN

Blueberry - Piper - Jacket - Worn - Reborn

Blueberry - Piper - Pants - Reborn


--- Scene

*Dispenser*andika{My Boo}fresh cream cake

andika{Kiss Me<3}Coffee Dispenser

andika table setting//Plate-red

*Dispenser*andika{crazy love}cake

*Dispenser*andika{My Boo}Little Cake/blac box-B

andika{strawberry charlotte}Dispenser-strawberry-Red

andika [Noel]Table

andika [Noel]stool-A

Dahlia - La Riviera - Shiraz Wine Dispenser

Dahlia - La Riviera - Riesling Wine Dispenser

Dahlia - La Riviera - Rose' Wine Dispenser

Dahlia - Tranquility - Marble Candles - Gold

[MoonSha] Wine Cellar - Big Furniture 1

[MoonSha] Wine Cellar - Tall Furniture 1

[MoonSha] Rustic Wine Cabinet - Light

{anc} chemical sparks

Birdy - Boudoir - Pom - Tan static stand

04_{-Maru Kado-} Cat2_sit (1Li)


--- Pose

UZME-Azato03