2017 0704 VIBES - Vaiwa suit set@We Love Role-Play | Mkbcult Weapons [Berserk] DragonSlayer Sword

Skyline

--- We<3RP (Starts July 5th 1PM~)

VIBES - vaiwa Strap Arms Black
VIBES - Vaiwa Suit Black
VIBES - vaiwa Strap boot Black

--- MKbcult Weapons

[Mkbcult][Berserk] DragonSlayer Sword v1.0.1 (Main Store)(Marketplace)

--- Avatar

*barberyumyum*94(blonde) (Knot&Co.)
Insol: Liv skin (Lelutka) (Crystal Heart)
Insol: Liv eyes applier (LELUTKA) (Crystal Heart)
.LeLutka.Head.Chloe 2.7
.LeLutka.Eyes.Chloe 2.7
Maitreya Mesh Body/Hands/Feet - Lara

--- Scene

E.V.E Flowers of the Mist part 1 {White}
E.V.E Poison Glitter
E.V.E Ivy Bonsai
[DDD] Wayfarer's Well (PG)
[DDD] Wayfarer's Ruins
Meva Hexagon Rock Stairs 1 Dark (Gacha Guardians)
Meva Hexagon Rock Stairs 2 Dark (Gacha Guardians)
Meva Hexagon Rock Stairs 1 Pale (Gacha Guardians)
Meva Hexagon Rock Stairs 2 Pale (Gacha Guardians)
Meva Hexagon Rock Column A Dark (Gacha Guardians)
Meva Hexagon Rock Column B Dark (Gacha Guardians)
Meva Hexagon Rock Column B Pale (Gacha Guardians)
Meva Hexagon Rock Column C Pale (Gacha Guardians)
Meva Hexagon Rock Platform Pale (Gacha Guardians)
Meva Hexagon Rock Platform Dark (Gacha Guardians)

CUREMORE / Shinjuku Rioters / Dragon Spirit

--- Pose

Poseidon Poses Fire 7